Jumlah Pengunjung

27 Mac 2010

"Higuaín demam kot?"


Selepas menghidupkan komputer riba badrulville, pada LiverpoolFC.tv Gadget yang terdapat di desktop sidebar tertera topik 'Madrid star linked' dan 'Reds in Madrid striker link'. Tanpa berlengah badrulville terus ke pautan tersebut. Ketika melayari Facebook, Terap turut berada di dalam talian...
Badrulville: "Haaa... Gonzalo Higuaín nak pi Liverpool..."
Terap: "Hahaha! Satu keputusan yang bodoh. Hang baca kat mana?"
Badrulville: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch
Terap: "Higuaín demam kot...? Pada pi Liverpool baik pi Bolton Wanderers...

Adakah Liverpool yang mendapat jolokan baru sebagai "The Sinking Ships" selain "The Reds" daripada Albert Riera bakal menerima khidmat "El Pipita"?

Higuaín, penjaring terbanyak Los Merengues ketika ini dikaitkan dengan perpindahan ke Anfield oleh media Sepanyol. Bos The Reds, Rafael Benítez juga tanpa berselindung sudah mengakui minatnya untuk membawa masuk Higuaín untuk digandingkan dengan Fernando Torres sekiranya berpeluang. Higuaín pada suatu ketika hampir-hampir menyarung jersi kebangsaan Perancis setelah kecewa tidak pernah mendapat peluang untuk mewakili pasukan bola sepak kebangsaan Argentina di peringkat antarabangsa.

Semuanya gara-gara sasaran Presiden Real Madrid, Florentino Pérez untuk menjuarai Liga Juara-juara Eropah terkubur di tangan Lyon. Dan turut dikhabarkan sekurang-kurangnya sembilan orang pemain bakal ditunjukkan jalan keluar dari Santiago Bernabéu bagi membolehkan Pérez mengembangkan dana yang lebih besar untuk membawa masuk bintang-bintang baru ke Real Madrid termasuklah Franck Ribery.

Profil Gonzalo Higuaín
NAMA PENUH: Gonzalo Gerrado Higuaín
GELARAN: El Pipita
TARIKH LAHIR: 10 Disember 1987 (22 tahun)
TEMAT LAHIR: Brest, Perancis
TINGGI: 1.84 meter (6 kaki 1/2 inci)
KELAB: Real Madrid
POSISI: Penyerang / Pemain sayap
NO. JERSI: 20
KARIER: River Plate (2004-2006), Real Madrid (2007-sekarang)

Tiada ulasan: